Sivut

keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Peilit

 (Justin Timberlake: Mirrors)

Olet jotain, jota ihailla
Koska loistat kirkkaasti kuin peili
Enkä voi kuin huomaa sun säteilysi
Jos sä joskus sokaistuisit, etkä näkisi itseäsi
Tiedä että oon aina peilaamassa sua takaisin

Kun sun käsi kädessäin on, ei muuta tarvita
Meille kaikki voi olla mahdollista
Anna kätesi vain ja mä vien sut mukanain
Pysy vain mukana

En haluu sua menettää
Kun katson sua mä voin nähdä itseni
Tyhjä paikka sydämessäni, sen sä täytit valollas
Näytä kuinka yrittää
Ja me kerron, että oli helppoo tulla luoksesi kun mä sen ymmärsin
Se olit ain sinä vain


Sä oot niinku peili
Heijastat mua takaisin
En vois enempää olla
Kuin tässä nyt sun kanssasi
Se on selvää kuin lupaus, et me tehdään, heijastuksistamme yks
Kun sä oot niinku peili
Heijastat mua takaisin, mua takaisin


Olet jotain, ainutkertaista
Sen näkee, oot pintaa syvempää
Enkä voi kuin sua katsoo; totuuden nään silmistäsi
En vois muuttua, ilman sua
Kun mua peilaat, voin vain rakastua
Ja jos voisin, näkisin meidät aina vaan


Kun sun käsi kädessäin on, ei muuta tarvita…
En haluu sua menettää…
Sä oot niinku peili…


Eilinen on takana
Huominen viel edessä
Nään et sä katsot mua takaisin
Mua katso niin, niin mua katso niin


En haluu sua menettää…
Sä oot niinku peili…


Oooo, ooo       X4
(Sä oot , sä oot elämäni rakkaus)                 X10


Nyt sä inspiraatio tähän lauluun oot
Ja tahdon vain nähdä kasvos niin kuin auringon
Hyvästelen vanhan itseni, se jo poissa on
Enkä malta o-dot-taa että pääsen sanoo
Ja sulle kertoo, sä oot 
Oooo, ooo      X4

Sä oot mun heijastus, mä näen vain sut
Mun heijastus, sen kaiken nyt tajuun            X2 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti